Menu Zamknij

Regulamin

Regulamin Sklepu bestia.com.pl

  1. Sklep internetowy Bestia.com.pl prowadzi sprzedaż
    za pośrednictwem sieci internetowej. Zamówienia są przyjmowane przez stronę Bestia.com.pl.
    Sklep internetowy prowadzony jest przez:

Fundacja „CLIMAT – WOLNE RADIO GDYNIA”
ul. Głogowa 23
81-589 Gdynia; POLSKA
NIP: 9581718091
REGON: 389606416

  1. Wszystkie produkty oferowane w sklepie Bestia.com.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
  2. Wszystkie ceny podane w sklepie Bestia.com.pl są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Cena brutto, która widnieje przy każdym produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta jest wiążącą ceną dla obu stron transakcji.
  3. Na każdy sprzedany towar/usługę wystawiamy fakturę VAT
    lub paragon.
  4. Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej (deklarowany czas dostawy wynosi od 1 do 2 dni).

  1. Sklep Bestia.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia
    w dostawie spowodowane nie wywiązaniem się przez przewoźnika z umów obsługi przewozowej.
    Kupujący pokrywa koszt dostawy według stawek określonych w cenniku dostawy.
  2. Możliwe są następujące formy płatności:

Przelewy24 – płatności internetowe, szybkie i bezpieczne przelewy
przez Internet.

Przelew – metodą tradycyjną na rachunek bankowy sklepu Bestia.com.pl.

Karty płatnicze:

Visa
Visa Electron
MasterCard
MasterCard Electronic
Maestro

W chwili dokonania rezerwacji w naszym sklepie internetowym
na wybrany produkt wysyłany jest e-mail z numerem rachunku bankowego. W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków
za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą Sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

  1. W przypadku niektórych rodzajów asortymentu, sklep Bestia.com.pl zastrzega sobie prawo do ograniczenia sposobu płatności poprzez wyłączenie możliwości płatności za pobraniem.
  2. Przy niektórych towarach podawany jest indywidualny czas realizacji zamówienia. Informuje on ile dni roboczych zazwyczaj upływa od momentu potwierdzenia zamówienia lub od momentu zaksięgowania należności za zamówienie do chwili realizacji zamówienia.
  3. Jeśli zakup okazał się nietrafiony, możliwa jest wymiana na inny produkt lub zwrot produktu pod warunkiem, że towar
    nie był jeszcze używany oraz posiada oryginalne opakowanie.
  4. Koszt wysyłki związany z wymianą produktu na inny pokrywa Kupujący. Zwracany towar wraz z dokumentem sprzedaży należy przesłać na własny koszt oraz opłacić powtórną wysyłkę.
  5. Jeżeli wymiana nastąpiła z powodu pomyłki ze strony sklepu
    lub wady fabrycznej produktu (uzasadniona reklamacja),
    sklep zobowiązuje się do pokrycia kosztów związanych z wymianą towaru i postara się zrekompensować wynikłe niedogodności.
  6. Odstąpienie od umowy/zwrot towaru.

Klient, który zawarł z przedsiębiorcą umowę na odległość, może
od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od dnia otrzymania produktu. Oświadczenie można przesłać za pośrednictwem
Poczty Polskiej, drogą elektroniczną lub poprzez złożenie pisemnego oświadczenia osobiście w siedzibie firmy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

  1. Klient zobowiązany jest odesłać towar wraz z dokumentem zakupu. Należy to zrobić niezwłocznie i nie później niż w ciągu 14 dni od powiadomienia o odstąpieniu.
    Towar należy odesłać na własny koszt. Sprzedawca zobowiązuje się do zwrócenia wartości zamówienia wraz z kosztami pierwotnej wysyłki wyłącznie w przypadku zwrotu do Sprzedawcy całości zamówienia.
    Zwrot wartości nastąpi w terminie 14 dni od daty otrzymania
    towaru przez Sprzedawcę.

Adres dla przesyłek wymiana/zwrot :

Fundacja „CLIMAT – WOLNE RADIO GDYNIA”
ul. Głogowa 23
81-589 Gdynia; POLSKA
NIP: 9581718091
REGON: 389606416

  1. Właściciel sklepu internetowego dokłada wszelkich starań,
    aby opisy i dane techniczne umieszczonych w sklepie produktów/usług były zgodne z rzeczywistością. W każdym przypadku gdy dane(w tym opisy i dane techniczne produktów) prezentowane na witrynie internetowej sklepu w dniu złożenia przez konsumenta zamówienia nie pokrywałyby się z rzeczywistością, w ciągu 14 dni od daty zakupu ma on prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyn zgodnie z przepisami o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość.
  2. Sposób rozpatrywania reklamacji:
    a) Reklamacje dotyczące wad towaru Konsument powinien kierować na adres siedziby sprzedawcy (punkt 1 regulaminu) w formie pisemnej lub w formie elektronicznej na adres mailowy shop@fundacjaclimat.com
    b)Reklamacja powinna zawierać szczegółowy opis wady towaru i oczekiwania Konsumenta, ewentualnie także dokumentację fotograficzną o ile to jest możliwe.
    c) Sprzedawca zobowiązuje się rozpatrzyć reklamację w terminie 14 dni. Jeżeli Sprzedawca nie ustosunkuje się do reklamacji Konsumenta w terminie 14 dni, uważa się, że uznał ją za uzasadnioną.
    d) Jeśli reklamacja zostanie uznana, Sprzedawca podejmie odpowiednie działania zgodnie z oczekiwaniami Konsumenta, o ile są uzasadnione i adekwatne.
  3. Regulamin określa zasady zakupów w sklepie Bestia.com.pl.
    Złożenie zamówienia w sklepie internetowym Bestia.com.pl jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w niniejszym regulaminie.
  4. Szczegółowy opis zasad zarządzania danymi osobowymi (polityka prywatności) dostępny jest pod adresem https://bestia.com.pl/polityka-prywatnosci/
  5. Wszystkie informacje tekstowe oraz zdjęcia produktów znajdujące się w sklepie internetowym Bestia.com.pl, zarejestrowanym pod domeną o nazwie Bestia.com.pl są chronione prawami autorskimi. Zabrania się ich kopiowania, przechowywania, rozpowszechniania, używania do celów handlowych lub do prezentacji na innych stronach internetowych bez zgody Sprzedawcy.